Sekretarka
Ewa Głuszkowska
nr pokoju 15
Do zadań Sekretariatu należy zapewnienie obsługi organizacyjnej Burmistrzowi, Zastępcy Burmistrza i Sekretarzowi oraz sprawy kancelaryjno-techniczne a w szczególności:
- przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu;
- prowadzenie ewidencji korespondencji;
- nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych;
- prenumerata czasopism w porozumieniu z Sekretarzem i Referatem Organizacyjnym;
- przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych referatów;
- zaopatrzenie urzędu w materiały biurowe;
- zakup i przygotowywanie materiałów biurowych dla potrzeb komisji wyborczych;
- obsługa centrali telefonicznej i faxu;
- postępowanie zgodnie z zasadami określonymi w planie ochrony informacji niejawnych.