Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Do zadań Sekretariatu należy zapewnienie obsługi organizacyjnej Burmistrzowi, Zastępcy Burmistrza i Sekretarzowi oraz sprawy kancelaryjno-techniczne a w szczególności:
przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu;
prowadzenie ewidencji korespondencji;
nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych;
prenumerata czasopism w porozumieniu z Sekretarzem i Referatem Organizacyjnym;
przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych referatów;
zaopatrzenie urzędu w materiały biurowe;
zakup i przygotowywanie materiałów biurowych dla potrzeb komisji wyborczych;
obsługa centrali telefonicznej i faxu;
postępowanie zgodnie z zasadami określonymi w planie ochrony informacji niejawnych.